RTFM: Πριν ξεκινήσετε να κάνετε κάτι που δεν ξέρετε, είτε διαβάστε, είτε ρωτήστε...

Πολύ πριν ξεκινήσω να χρησιμοποιώ μονίμως κάποια διανομή, είχα τις εξής εντυπώσεις:

1. Για να χρησιμοποιήσω GNU/Linux, πρέπει να διαβάσω.
2. Πρέπει να ξέρω να διαβάζω κώδικα.
3. Πρέπει να μάθω να χρησιμοποιώ το τερματικό γιατί δεν θα έχει γραφικό (όταν ξεκινούσα δεν είχε).

Πολλοί έχουμε βοηθήσει νέους χρήστες στα πρώτα τους βήματα, όπως αντίστοιχα μας είχαν βοηθήσει άλλοι.

Πρόσφατα μου έχουν τύχει άτομα που έχουν κάποια εμπειρία από εγκατάσταση windows και μου ζήτησαν, ευγενικά θα έλεγα, να τους βοηθήσω να εγκαταστήσουν κάποια διανομή, μέσω chat. Ενώ τους έχω στείλει ολοκληρωμένους οδηγούς, φωτογραφίες κλπ, οι περισσότεροι κολλάνε στην δημιουργία κατατμήσεων (Ελληνιστί partition). Η τιτανομέγιστη απορία μου είναι ΓΙΑΤΙ; Αφού στα windows έχεις κάνει την διαδικασία, εδώ γιατί δυσκολεύεσαι; Αφού σου έχω στείλει φωτογραφία τι να διαλέξεις και βλέπεις ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα;
Επίσης όταν με ρωτάς και στου απαντάω, ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ και μην ρωτάς γιατί. Εάν θέλεις να μάθεις γιατί και τι κάνει, ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΔΗΓΙΕΣ και είμαι 100% σίγουρος ότι θα μπορέσεις να το κάνεις και μόνος σου.

Έχοντας αναφέρει το παραπάνω, εάν δεν γνωρίζετε τι κάνετε, ρωτήστε ή διαβάστε. ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ στο διαδίκτυο πολλοί οδηγοί εγκατάστασης, με κείμενο-φωτογραφία-βίντεο. Αφορμή για το παρόν άρθρο ήταν κάποιος χρήστης που είχε μπει στο κανάλι IRC, εμφανώς εκνευρισμένος μετά από χάσιμο των δεδομένων του.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.