Πρόβλημα με το Gtranslator...ΠΑΛΙΑ!!!

Πρόσφατα αντιμετώπισα πρόβλημα με το Gtranslator. Πιθανό να μην εγκατέστησα σωστά το λειτουργικό.
Για να δούμε τι έκανα και πως το διόρθωσα.

Καταρχήν έκανα νέα εγκατάσταση Gnome 2.32 με 11.4. Ενώ στην 11.3 δούλευε μια χαρά, εδώ μόλις άνοιγα ένα αρχείο, αυτό αμέσως έκλεινε. Άνοιξα λοιπόν Bug Report. Δυστυχώς δεν με βοήθησαν στη λύση του προβλήματός μου.

Βγήκε η έκδοση Gnome 3 και την εγκατέστησα, και περίμενα να μου λυθεί το πρόβλημα. Όμως τσουπ, πάλι το ίδιο.

Μου ήρθε μια ιδέα λοιπόν. Μπαίνω στην διεύθυνση http://search.opensuse.org και ψάχνω Gtranslator. Μου βγάζει το αποθετήριο http://download.opensuse.org/repositories/GNOME:/Apps/openSUSE_11.4+GNOME_STABLE_3.0 όπου μπορείτε να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα με ενα κλικ (θα προσθέσει και αποθετήρια κλπ).

Το κάνω λοιπόν και βλέπω ότι από την έκδοση 1.90 που ήταν έγινε η 2.90.
Ξεκινάω λοιπόν να δω τι γίνεται και παίρνω την οθόνη:



Και να μην μπορώ να δω την οθόνη του.
Επόμενο βήμα ήταν να πάω να σβήσω τον κατάλογο

~/.config/gtranslator


Ανοίγω λοιπόν το πρόγραμμα και μου ζητάει τις ρυθμίσεις. Το ρυθμίζω λοιπόν και τώρα τρέχει μια χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.