Εύκολη αναβάθμιση ownCloud 6 σε ownCloud 7 σε free host


Με την έλευση της έκδοσης ownCloud 7, ήρθε η ώρα να αναβαθμίσω και εγώ την εγκατάσταση του ownCloud που έχω σε ένα free host.

Στην επίσημη τεκμηρίωση, αναφέρει να γίνει η αναβάθμιση με το Updater. Στην δικιά μου εγκατάσταση δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Είτε ήταν απενεργοποιημένο, είτε κρυμμένο, δεν γνωρίζω.

Ακολούθησα όμως την άλλη οδό που αναφέρει πάλι στην τεκμηρίωση.

1. Μπήκα με FTP και έσβησα όλους τους φακέλους-αρχεία εκτός των

/data
/config


Αυτό το έκανα από το εσωτερικό ftp που έχει ο free host.

2. Στη συνέχεια, κατέβασα την τελευταία έκδοση τοπικά και την αποσυμπίεσα.

3. Ανέβασα με FTP όλους τους φακέλους-αρχεία (εκτός του /config). Περίμενα ΑΡΚΕΤΗ ώρα γιατί τα αρχεία ήταν αμέτρητα.

4. Όταν τελείωσε, έβαλα στον browser μου την διεύθυνση του ownCloud που έχω, και μου έβγαλε απλά μια οθόνη ότι το ownCloud αναβαθμίστηκε σε 7. Έδωσα το ίδιο username/password και όλα τα αρχεία ήταν εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.